Hyundai i10 pobedio u anketi čitalaca Auto Bilda „Najbolji brendovi u svim klasama”

Ofenbah, 20. april 2023. – Više od 42.000 čitalaca renomiranog nemačkog magazina Auto Bild glasalo je u anketi za „Najbolje brendove u svim klasama”. Fokus je bio na karakteristikama koje čine brend jakim: kvalitet, dizajn i vrednost za novac. Hyundai i10, koji je trenutno u trećoj generaciji, pobedio je sa 67 odsto glasova u kategoriji „Cena/performanse” u A segmentu. Ovo je peti put da u anketi čitalaca Auto Bilda ovaj gradski automobil zauzima prvo mesto u toj kategoriji. Ocenjivano je 37 brendova u ukupno 14 kategorija.

„Ova nagrada još jednom dokazuje koliko je ispravna naša posvećenost A-segmentu”, kaže Jürgen Keller, generalni direktor Hyundai Motor Nemačka. „Proizvodnja inovirane verzije i10 počinje ovog meseca, razvijajući je u još sportskiji, atraktivniji dizajn, sa naprednim rešenjima za bezbednost i povezivanje. Uveren sam da će unapređeni i10 ispuniti očekivanja naših kupaca.”

Unapređeni 10 je još dinamičniji

i10 je prošao kroz unapređenje dizajna kako iznutra tako i spolja. U poređenju sa modelom treće generacije koji je predstavljen 2020. I koji je pobedio u anketi čitalaca Auto Bilda, poboljšana verzija znači da će on biti još dinamičniji. Sem toga, nekoliko pametnih tehnologija, koje se inače nalaze u vozilima iz viših segmenata, biće dostupno i u unapređenom modelu i10: standardna LCD digitalna tabla od 4,2 inča, USB-C portovi napred i pozadi, eCall druge generacije i Over-the-Air (OTA) ažuriranja za poboljšanu udobnost vozača i putnika. OTA ažuriranja omogućavaju korisnicima da ažuriraju svoje navigacione mape i infotainment sistem preko mobilne mreže, što klijente pošteđuje putovanja do servisnog centra. Hyundai Bluelink® telematski sistem omogućava vozaču da se putem aplikacije poveže sa infotainment sistemom u vozilu koji u realnom vremenu daje informacije o troškovima goriva i parkiranja.

Poboljšana bezbednost kao standard

Novi i10 je dobio i nadogradnju svojih Hyundai Smart Sense bezbednosnih funkcija. Pored još ranije prisutne detekcije ‘pešaka’, Hyundai je u autonomnog asistenta za naglo kočenje sada dodao i detekciju ‘biciklista’, kao i asistenta za izbegavanju sudara spreda (Forward Collision-Avoidance Assist – FCA). Tu je i asistent za pomoć pri praćenju trake (Lane Following Assist – LFA) koji aktivno intervenišući na upravljanje zadržava vozilo u svojoj traci. Upozorenje o putnicima na zadnjim sedištima (Rear Occupant Alert – ROA) se oglašava da prilikom izlaska iz vozila slučajno ne biste ostavili na zadnjim sedištima manje putnike ili životinje.

O Hyundai Motor Europe HQ

Hyundai Motor Europe HK formalno je osnovan 2000. godine sa sedištem u Offenbach-u, Nemačka. To je regionalno sedište odgovorno za preko 40 tržišta sa više od 3.000 prodajnih mesta, zauzimajući udeo od 3,6 procenata u 2020. godini (podaci ACEA). 75% vozila koja Hyundai prodaje u regionu su modeli dizajnirani, konstruisani, testirani i proizvedeni u Evropi kako bi zadovoljili potrebe evropskih kupaca, a opslužuje ih široka evropska infrastruktura kompanije. To uključuje dve fabrike u Češkoj i Turskoj koje prvenstveno isporučuju vozila na tržište Evrope.

Od januara 2021. Hyundai ima jedan od najmlađih asortimana bilo kog automobilskog proizvođača, sa gotovo svim modelima mlađim od 1 godine. Više od 75% Hyundai modela u Evropi sada je dostupno u elektrifikovanoj verziji, a kompanija planira da elektrifikuje celokupnu evropsku liniju do 2025. Pored toga, Hyundai je pionir u mobilnosti sa nula emisijom gasova, uključujući i potpuno električni subkompaktni SUV KONA Electric, električno vozilo druge generacije NEXO sa gorivim ćelijama i nedavno lansirani električni IONIQ 5. U 2020. godini više od 13 procenata prodanih automobila Hyundai u Evropi, ili gotovo 60 000 jedinica, bili su vozila sa nultom emisijom gasova, što je Hyundai učinilo jednim od vodećih proizvođača u pogledu udela u voznom parku, kao i ukupne prodaje vozila sa nultom emisijom gasova u Evropi